Na webináři se podíváme podrobněji na dokument “Kompetenční rámec absolventa a absolventky učitelství”, který poprvé v českém školství pojmenovává, jaké dovednosti má mít učitel, který po ukončení studia vstupuje do praxe. Rámec výrazně přispívá k wellbeingu budoucích učitelů, protože jim dává jistotu v tom, jaké znalosti, dovednosti a postoje se od nich na konci studia očekávají. Přispívá také k wellbeingu provázejících učitelů, pod jejichž vedením studenti učitelství realizují své praxe, protože jim ukazuje, na jaké oblasti se mají se studenty zaměřit. Dosavadní zkušenosti říkají, že má pozitivní dopad i na pedagogy s dlouholetou praxí, protože jim dává jistotu, co to znamená být dobrým učitelem. Prostor bude i pro vzájemné sdílení zkušeností se zaváděním Kompetenčního rámce i kolegiální podpory.
Videozáznam: Jak pomáhá kompetenční rámec k wellbeingu pedagogů? / Učitel naživo
