Jan Nehyba přednáší na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Budoucí učitele vzdělává mimo jiné v tom, jak k žákům přistupovat se...
Anotace
Workshop: Digitální wellbeing jako klíč k bezpečné digitální stopě / Safer internet
Workshop je ice-breakerem do aktuálního dění ve světě kyberprostoru. Bude specificky zaměřen na téma bezpečné digitální stopy prostřednictvím...
Videozáznam: Jak zařadit wellbeing do výuky? Stačí i 2 minuty / Všímavec
Všímavec je český projekt zaměřený na prevenci duševního zdraví dětí ve věku 3-11 let, jejich rodičů a pedagogů. Pomocí mindfulness technik...
Workshop: Digitální stopa a OSINT – Kdo je Sára / AI dětem
Co všechno po sobě zanecháváme pohybem v online prostoru? Lze z veřejně dostupných dat rekonstruovat náš život nebo jeho část? A záleží na tom? V...
Workshop: Socky pod lupou: Svět sociálních sítí očima mladých / Onfine Buddies
Seznamte se se světem sociálních sítí a nahlédněte do něj očima studentů a studentek. Dozvíte se, jaké platformy jsou populární, jak fungují a čím...
Workshop: Jak pracovat s digitálním wellbeingem ve škole / Digiq SK
Do škôl sa snažíme prinášať najmä neformálne vzdelávanie a inovatívne prístupy. Už štvrtý rok vedieme dobrovoľnícky vzdelávací program digiPEERS,...
Proč je potřeba se zabývat podporou wellbeingu žáků ve školách / Barbora Macková
Barbora Macková je česká lékařská mikrobioložka, od roku 2014 vedoucí Centra epidemiologie a mikrobiologie Státního zdravotního ústavu v Praze....
Rozhovor v ČT / Lenka Felcmanová a Jana Klusáková
Týden pro wellbeing ve škole začal. Cílem je zvýšit podvědomí o wellbeingu jako nezbytné podmínce pro efektivní učení. Na celý rozhovor s Lenkou...
Videozáznam: Když se těšíme do školy / Lenka Felcmanová
Lenka Felcmanová je předsedkyní a spoluzakladatelkou organizace Society for all, která usiluje o společnost, kde kvalitní vzdělávání je přístupné...
Mobily ve škole / Lucia Macaláková
V digiQ manažuje dlhodobý vzdelávací program digiPEERS, pripravuje vzdelávacie metodiky a vzdelávacie hry a je lektorkou v témach digitálneho...