Schola Empirica je vzdělávací a výzkumná organizace. Vzděláváme učitele, sociální pracovníky a rodiče, aby mohli dětem poskytnout co nejlepší péči a naplno rozvinout jejich potenciál. Vycházíme přitom ze zahraničních vědecky ověřených přístupů a metod, které upravujeme pro podmínky ČR, společně s partnery je testujeme v praxi, vyhodnocujeme jejich dopad v českém prostředí a osvědčené postupy pak šíříme dál.
O AKCI:
Měřit wellbeing žáků není vůbec jednoduchá věc. Ani v odborné komunitě se zcela neshodneme na tom, co to vlastně wellbeing je, a kdybychom ho definovali naprosto přesně, nemáme k dispozici žádný objektivní nástroj, kterým bychom úroveň wellbeingu mohli rychle a bezchybně stanovit – jako když měříme výšku žáka metrem.
V psychologii, pedagogice nebo medicíně proto pro tyto přímo nepozorovatelné fenomény využíváme dotazníkové metody založené na poznatcích psychometrie – ta nám pomáhá určit, jak spolehlivě a přesně který dotazník „měří“. Na webináři se zaměříme na základní charakteristiky dotazníků, které vám pomohou se v záplavě dotazníků lépe zorientovat. Dotkneme se i zásadního tématu interpretace výsledků, která s sebou nesou více limitů, než si možná připouštíme.
